توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

سه شنبه 21 آذر 1396
10:53
توری پنجره دوجداره

نسل جدید پنجره های الومینیومی قدیمی, پنجره دوجداره ترمال بریک نام دارد که از نظر عایق بندی بسیار بهتر می باشند. این شرکت علاوه بر این نوع پنجره به فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج می پردازد که از جنس فایبرگلاس بوده و به هیچ عنوان پاره نمی شود.
نتیجه استفاده از پروفیل پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود. در پنجره‌هاي آلومينيومي با تکيه بر چند اتصال رايج به خصوص يراق آلات دپيچ و پرچي و همچنين پانچ با استفاده از لقمه‌هاي توپر آلومينيومي قدرت داتصال به نحوي فوق‌العاده بالاست. يراق‌آلات مستقيماً به فلز آلومينيوم متصل هستند. در پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج رنگهاي پودري الکترواستاتيک با تنوع فوق‌العاده بيش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختيار مصرف‌کنندگان پروفيل آلومينيوم مي‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ريختگي است. علاوه بر آن تنوع و زيبايي يک سيستم پوشش و رنگ‌ آميزي ديگر يعني آنادايز تنها برای پروفیل آلومينيوم قابل انجام است. پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج با رنگ‌هاي چاپي و سخت‌شدن در کوره دوام و زيبايي دو چنداني دارند.امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.

توری رولینگ و پلیسه


نامگذاري توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج براساس نوع حرکت:
– توري رولينگ،مدل بتا -روش حرکت: يک طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي يک لنگه بازشو.
– توري رولينگ،مدل آلفا – روش حرکت: بالا به پايين-عمودي – مورد استفاده: پنجره هاي کم ارتفاع و کوچک.
– توري رولينگ،مدل گاما – روش حرکت: دو طرفه افقي – مورد استفاده:
پنجره هاي دولنگه بازشو با عرض زياد.
اين توري سخت ترين حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد.
-توري پليسه عمودي – توري عمودي در پنجره هايي که در ارتفاع کم قرار دارد يا کم ارتفاع مي باشد استفاده مي شود.
– توري پليسه افقي – توري افقي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد متناسب مي باشد.

المینیوم ترمال بریک


توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج
اتلاف انرژی در پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج مشاهده کرد. از این رو شرکت پنجره ماندگاردر کرج https://karaj-upvc.com/ به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است.